Bloc personal,

dilluns, 6 de setembre del 2010

2 mesos d'aturada

Després de 2 mesos d'aturada avui hi he tornat i Déu n'hi do el que costa fer sonar una nota. Només he treballat una mica el punt de vibració i no sonava res!

Vaig començar l'aturada quan se'm va multiplicar la feina a principis de juliol, que es va perllongar tot el mes i principis d'agost, però la resta d'agost ja me l'he agafat de vacances perquè m'ho mereixia... ;-)

He estat mirant el tema d'estudiar sota tutelatge perquè avançaré més, però fins que no tingui la situació personal i laboral estabilitzada ni m'ho puc plantejar... Així que paciència i anirem fent com fins ara a veure què en treiem.

Espero que aviat pugui tornar a les rutines d'escales, arpegis i patrons. Ànim! que si no m'animo jo, qui ho farà? ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada