Bloc personal,

diumenge, 9 de setembre de 2012

M-BCNʼ13 1a setmana (de 28)


Doncs comencem la primera setmana (de 28!!!) dʼentrenaments preparant la Marató de Barcelona 2013 tot coincidint amb el canvi de rutines del gimnàs.

En qualsevol cas, i malgrat estar tot just en el començament, les sensacions són molt bones: els primers dies una mica adolorit, especialment de quadríceps, suposo que pels últims entrenaments i diferentes proves preparatòries de la pre-temporada i amb ritmes de “reconstrucció” muscular. Finalment el diumenge, amb un parell de dies de descans pel mig, en perfectes condicions i sense cap tipus de molèstia.

Si a tot plegat li afegim que, per fi un mes després, havent baixat ja les fortes calors, amb canvi de rutines en horaris dʼentrenament i de sopar especialment, sembla que comença a fer efecte lʼAcetyl L-Carnitina i començo a baixar de pes i ja mʼacosto a allò més “raonable” per encarar un repte dʼaquesta magnitud. (Al final em convertiré en un autèntic expert en nutrició, fisioteràpia i entrenament... El que es pot arribar a aprendre utilitzant el sentit comú!).

Aquest és el resum setmanal:

SETMANA 1 de 28

MESOCICLE ACUMULACIÓ (#01) - MICROCICLE 1 CÀRREGA - 17 mi (27,36 km)


dilluns, 3 de setembre de 2012:
  • sessió gimnàs pit + bíceps + 40ʼ bicicleta estàtica

dimarts, 4 de setembre de 2012:
  • 3 mi (4,82 km) -> 5 km (5:36 min/km i 122 ppm)

dimecres, 5 de setembre de 2012:
  • 2 mi (2,21 km) -> 4 km (5:51 min/km i 118 ppm) (descalç per la sorra) 

dijous, 6 de setembre de 2012:
  • 4 mi (6,43 km) -> 6,5 km (5:44 min/km i 120 ppm)

divendres, 7 de setembre de 2012:
  • sessió gimnàs esquena + tríceps + 40ʼ bicicleta estàtica

dissabte, 8 de setembre de 2012:
  • sessió gimnàs cames + 40ʼ bicicleta estàtica
  • piscina + jacuzzi

diumenge, 9 de setembre de 2012:
  • 8 mi (12,87 km) -> 13 km (5:21 min/km i 134 ppm)




Setmanes anteriors:



Resumeixo els objectius a aconseguir:
  1. arribar a la setmana 28 (17/03/13) sense lesions i/o malaltia,
  2. acabar la marató,
  3. intentar baixar de les 4 hores.

Si no hi han novetats referents a la salut (lesions, manca de corticoides, clúster headache...), ara mateix són factibles:
  • fer la marató a un ritme de moment asumible de 5:30 min/km en 03:52:04 (amb la prova de la VAM indica que es podria fer a 5:25 min/km en 03:49:00...)
  • o justes les 04:00:00 a 5:41 min/km


No pain. No gain.

Cap comentari:

Publica un comentari