Bloc personal,

dijous, 31 de maig del 2007

Retroalimentació

Aquesta és a la conclusió a la que he arribat en l'estona que hi he estat donant voltes... els cinc minutets que he tardat en pujar, després de sortir del gimnàs, des del Mercadona fins a casa.
Si un rotllo de cel·lo val 1 euro, per què n'haig de pagar 3? O millor encara, per què n'haig de pagar 6 ó 10 ó 30 ó 60? És que no hi han rotllos de cel·lo que valen 60 euros? Bé, dispensadors de cel·lo... i més encara... si són "de disseny".
Aquest ha estat el meu pensament de sempre. Un pensament de "guerra", de sobreviure en temps de missèria. I de fet encara el tinc. Si puc comprar una cosa per 1 euro, per què me n'haig de gastar més? I ja no dic 3 euros. He arribat [...]

Aquesta entrada la vaig deixar inacabada i em vaig dir: la continuaré. Sé que volia dir alguna cosa, però ho deixat tant de temps a l'aire que ara no sé massa bé què volia dir... ;-)

Em sembla que tenia a veure alguna cosa amb les feromones, el fet de sentir-se bé, el fet de treballar a gust. El tenir ordinador nou, encara que treballi i que treballi molt, què a gust em sento!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada