Bloc personal,

dijous, 23 d’abril del 2009

Sant Jordi 2009 explicant contes


Avui, dia de Sant Jordi, "m'ha tocat" anar a explicar un conte a l'escola del Marc. Hi havia d'anar algun avi, però sembla que a ningú li anava bé... la mestra li va dir a l'Adelaida que havia "pensat en ella"... i és clar... hi he anat jo... ;-)

Que la veritat em feia molta il·lusió, però aquestes coses de parlar en públic sigui quin sigui, em posa molt nerviós. De totes maneres suposo que això no ho han vist i, pel que he parlat amb el Marc, estaven tots molt contents que els expliqués el conte.

Ha estat el conte d'El llop i les set cabretes. Encara que, mentres anava explicant el conte hi havien coses que no em cuadraven... Resulta que el conte, en el títol, ja menciona set cabretes. Però després quan les va anomenant una a una diu: la Bela, en Bolo, la Boli, en Bili, la Bala i en Bulu... 6!!! Jo només en compto 6... és clar, que si comptem la mare sí en són 7. Però a la il·lustració hi han 7 cabretes filles i la mare. Jo sempre l'havia sentit així: 7 cabretes + la mare. Però en tot cas hi ha hagut un problema de descoordinació entre el/la redactor/a i l'/la il·lustrador/a... o no? ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada