Bloc personal,

dimarts, 28 d’abril del 2009

Un fil invisible


A invisible thread em pensava i estava convençut que era l'últim capítol de la tercera temporada d'Herois. És el capítol 25 de la tercera temporada, conegut als torrents com Heroes S03E25 i també, per altra banda, el capítol 12 del volum IV.

Ahir dilluns, van emetre en horari de nit l'episodi als EE.UU. i aquest matí ja tenia l'episodi descarregat. El que em falten ara són els subtítols. Però com no m'he pogut esperar més he mirat a veure si, com va passar amb el primer volum, feien un avanç del Vè volum... però només he sabut veure un TO BE CONTINUED...

Aquest 4t volum ha estat ben fluixet... només se n'ha salvat, a falta de veure aquest per mi suposat últim capítol, el penúltim, el de Sóc Sylar... i de fet, és perquè, de lluny, Sylar és el millor Heroi, estigui del cantó dels "bons" o del cantó dels "dolents".

Estic ansiós de veure l'estrena d'Star Trek que tindrà lloc el 08-09/05/09... i on l'actor que interpreta Sylar a Herois (Zachary Quinto) és Spock de jove a Star Trek. I la pel·lícula promet...

A veure com va la cosa... Aquesta pel·lícula és la número 11 de la saga i també li diuen així: Star Trek XI. 30 anys des de la primera pel·lícula i 33 des del primer episodi de la sèrie... Narra les històries de la primera sèrie televisiva, la sèrie original, amb el capità James Tiberius Kirk, Spock, Leonard McCoy, Hikaru Sulu, Nyota Uhura, Montgomery Scott, Pavel Chekov... Recordo que a part dels personatges de la primera sèrie, hi han hagut altres històries paral·leles amb altres personatges. Per exemple, jo em vaig començar a enganxar quan Canal33 de TV3 va emetre una i altra vegada, com acostuma a passar amb aquestes coses ;-), els capítols d'Star Trek: The next generation. Abans d'aquesta sèrie però, hi havia la sèrie original. I posteriorment van venir Star Trek: Deep space nine del que també he vist molts capítols al canal VEO de la TDT, Star Trek: Voyager i Star Trek: Enterprise. A part d'això i de les pel·lícules sembla que també van emetre alguns capítols en dibuixos animats tot i que no va tenir massa èxit. En tot cas... l'original és l'original i aquí passa una mica com han volgut fer amb La guerra de les galaxies i altres sagues de pel·lícules: buscar els origens del mite... i em penso que, pels trailers que he anat veient, amb molt d'encert.

Ara estic llegint per altres llocs que sí, que és l'últim episodi... M'hauré d'esperar als subtítols i veure'l sencer sense espatllar-me el final.

Ostres... he començat escrivint aquesta entrada, però m'he posat a fer feina i quan encara no la tenia acabada ja estaven disponibles els subtítols en varis idiomes... vaig a veure aquest "últim capítol" i us explico... ;-)

Ja està, ja està... Però atenció que és un
******************** moment SPOILER!!! ********************

Efectivament, tal i com tenia entés, aquest capítol 25 de la tercera temporada i corresponent al capítol 12 del volum 4 és l'últim. I com era d'esperar hi ha un final del volum 4 i t'ensenyen una mica del 5.

La cosa acaba en que Sylar mata Nathan Petrelli. Peter Petrelli aconsegueix inmovilitzar Sylar fent-se passar pel president dels EE.UU. perquè ha agafat tots els poders de Sylar menys el de volar... que ha acabat de perdre.

La Sra. Petrelli li demana a Matt Parkman que li neteji a Sylar del cap tota rastre de la seva persona i li fa creure que, a partir d'aquell moment, és Nathan Petrelli. Així que el final del volum 4 es veu com incineren Sylar que en realitat és Nathan Petrelli mort i Nathan Petrelli que en realitat és Sylar, però ni ell mateix ho sap, s'ho mira. D'aquest petit "canvi" ho saben només la Sra. Petrelli, el mateix Matt Parkman i el pare de Claire, l'antic director de La companyia.

Però aquest 5è volum comença que sembla que Nathan Petrelli es queda mig embobat de vegades i d'acaba donant compte que un rellotge atrassa minut i mig... Sembla doncs que hi ha tema per estona.

******************** final del moment SPOILER!!! ********************

Ha estat bé el capítol final... ;-)

El que no tinc clar és com el mort, Nathan Petrelli, aconsegueix pendre la forma de Sylar... Al revés si està clar, però això no ha quedat ben explicat... Ai, ai, ai...;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada