Bloc personal,

dimecres, 26 de desembre de 2012

Trofeus Nike+


Gràcies a awsmithson.com, que ha parit una utilitat per importar les activitats TCX (resultat dʼexportar carreres registrades amb un GPS Garmin), ara he pogut passar totes les carreres fetes des de finals dʼagost, moment en que lʼiPod nano va dir adèu i el Garmin Forerunner 310XT va dir hola, al renovat lloc de Nike+.

En tot aquest temps he anat pujant les carreres en diferents llocs i així he pogut anar comparant. Ara mateix les tinc a:

Cadascuna dʼaquestes aplicacions té coses bones i coses dolentes. Però Nike+, tot i que també té coses que no mʼagraden gens ni mica, té la millor gràfica i les millors motivacions... A part que té lʼhistorial més antic, perquè totes les carreres registrades fins aquesta data no tenia opció dʼexportar-les (és un dels punts febles dʼaquestes aplicacions tancades).

En definitiva i resumint abans de mostrar els trofeus acumulats en aquest temps, que dʼaixò és del que es tracta ara mateix, en tot aquest temps he aconseguit:
  • superar els 1500 km
  • i aconseguir el nivell blau


Ooé, oé, oé, oé... oé... oé...





També caldria indicar que, tot i que tampoc és encara del tot segur, a partir dʼara canviaré lʼentrenament. Perquè fins ara seguia un entrenament creat per Nike+ en lʼantiga web (que hauria dʼhaver renovat i actualitzat) però que ara per ara no està disponible. Era un entrenament de 6 mesos i mig que he seguit bastant al peu de la lletra fins el passat 16/12/12 dia de la Mitja Marató. Per arribar a aquest dia vaig haver de modificar els entrenaments de les dues setmanes abans per tal de poder fer un tapering adequat i arribar en unes mínimes condicions. I el mateix hauria dʼhaver fet la setmana després... però la recuperació no va ser el que era dʼesperar i he acabat bastant “tocadet”.

Així que he decidit començar un nou entrament (que en el fons tampoc és tan diferent) però preparat per My ASICS que té de bo que:
  • potser no és tan dur per la càrrega de quilometratge,
  • té lʼavantatge que indica els ritmes dels entrenaments (hi han entrenaments suaus i entranements durs... trot, enfortiment, còmode, ràpid, ritme de carrera...),
  • té per objectiu aconseguir millor marca de totes les possibles esperades (3:44:45).

I té de dolent que no inclou sèries... almenys en el sentit clàssic dʼaquestes, però sí canvis de ritme. És un concepte diferent de plantejament dʼentrenament... A veure com va i a veure si acabo de recuperar correctament dʼaquest sobreesforç que em va suposar la Mitja Marató.

Cap comentari:

Publica un comentari