Bloc personal,

diumenge, 25 de febrer del 2018

6a Cursa dels Colls 2018

Mira que havia dit que aquesta cursa no la tornaria a fer… però al final, com és un circuit que ara mateix repeteixo pràcticament a diari, em feia il·lusió fer-la. Aquest any era 1 Km més llarga que la de fa 4 anys. El circuit en gran part era el mateix, però la sortida estava molt més controlada, sense possibles aglomeracions i ha anat molt més fluid. És més, hi han hagut molts quilòmetres que m’he sentit sol per davant i per darrera.

De totes maneres estava en bastant pitjor forma ara que fa 4 anys, almenys en quan a càrdio es referix. M’havia proposat anar tranquil la primera part i començar a marcar ritme després de la gran pujada, bàsicament en tot el camí paral·lel a la via del tren de tornada. Però tot i que he anat bastant desofegat al principi (ni m’han taponat altres corredors, ni he anat per sobre de les meves possibilitats, cosa que em preocupava bastant perquè tenia clar que en el moment que m’ofegués aniria venut), al final m’he notat bastant desfondat i mancat de forces… sense ritme. Senzillament se m’ha fet llarg. Tan llarg com que, al final, anava tan cansat que primer he ensopegat en una pujada (sí, en una pujada, incomprensible, oi?), però sense arribar a anar a parar de morros al terra, i una mica més endavant, en un lloc totalment pla, he ensopegat i he caigut bastant aparatosament. M’he rascat el genoll amb una bona sangonada, però sobretot m’he fet molt de mal a les mans, tot i que no sagnaven. I per tal com he caigut, m’hagués pogut trencar la clavícula perquè he quedat amb el cap per sota del cos gairebé a mitja voltereta. I ara que m’acabo de dutxar he vist també una bona rascada al maluc i a l’espatlla amb la que he acabat aterrant.

Torno a estar bastant sobrepesat: 91 Kg (al començar… a l’acabar 88 Kg)

El circuit era diferent del de fa 4 anys, per tant és difícil fer comparacions, però en el tram final de tornada paral·lel a la via del tren, amb caiguda i posterior recuperació inclosa, he tardat gairebé 5 minuts més que en l’altre ocasió… una eternitat.

Temps final: 1h 20’ 29”
Recorregut real: 12,29 Km

Em sembla haver llegit que he quedat el 179 (de 283 en línia d’arribada, 325 inscrits) la qual cosa indica el meu estat de forma: bastant dolent… 19è de la meva categoria (de 35). També m’ha semblat llegir que el primer de la meva categoria, M50, havia fet 1h 01’ 35”, o sigui, un puto crack. M’agrada pensar que he quedat primer en la categoria M50 de més de 90 Kg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada