Valoració
Fitxa tècnica
Direcció: Li Haoling
Guió: Li Haoling
Estudi: LAN Studio
Veus de doblatge: Su Shangqing, Yang Tianxiang, Li Shimeng
Emissió: 27/12/2024 - 31/01/2025 (Bilibili)
Títol original: 時光代理人 英都篇 (Shíguāng Dàilǐrén: Yīngdōu Piān - Agents del temps: capítol Bridon-Yingdu)
[ Animació, drama, fantasia, sobrenatural ] 1 capítol d’1 h. + 5 capítols de 20-25 min.
Wikipedia | MyAnimeList (8,31) (16.647)
Sinopsi
IMDb (8,5) (5,7K):
“Utilitzant els superpoders per introduir les fotos de la seva clientela una per una, el Cheng Xiaoshi i el Lu Guang es prenen seriosament el seu treball a Time Photo Studio, una petita botiga de fotografia situada en el teló de fons d'una metròpoli moderna.”
Crítica
Em vaig encallar amb el primer capítol i l’he tingut aturada fins ara, que me l’he ventilat en un tres i no res…
Sèrie donghua xinesa (animació en català, anime en japonès, donghua en xinès) escrita i dirigida per Li Haoling i produïda per LAN Studio amb l'ajuda de l'estudi del director i guionista Li, Haoliners Animation League, originalment pensada per a reproducció web (web series).
En vaig veure el primer capítol (de triple durada) allà pel mes de març i me’n vaig desentendre de seguida, entre altres coses perquè hi havien moltes coses prou diferents de les altres dues temporades i que no entenia. També perquè va començar la nova temporada de primavera i tenia massa coses a seguir; pràcticament me’n vaig oblidar. Ara l’he torna a remirar, perquè no en recordava pràcticament res, i ha anat tot més fluid.
Història “preqüel·la” de les dues anteriors temporades reescrivint el passat per evitar la mort dels protagonistes.

Temporades

Resum (amb espòilers)
El Lu Guang ho perd tot quan un home misteriós irromp a l'estudi fotogràfic que està llogant amb el seu amic íntim Cheng Xiaoshi. L'home, que ve a castigar els membres de l'estudi per jugar amb el temps, assassina a sang freda la Qiao Ling i el Cheng Xiaoshi. No obstant això, el Lu Guang hereta el poder del seu amic per tornar enrere en el temps i decideix salvar a tothom del seu trist destí.
Ara en el passat, el Lu Guang viatja a Bridon per ajudar al Cheng Xiaoshi a investigar el parador del seu pare; tanmateix, descobreix una sèrie estranya de petites disparitats que fan que la situació es converteixi en una completa incertesa. De sobte, incapaç de confiar en la seva habilitat per predir el futur, el Lu Guang ha d'inventar una nova estratègia per frustrar els plans de l'home que li va prendre tot.
==
1.- Així que el temps torna a començar a fluir. El Lu Guang torna en el temps on va començar tot.
2.- Preludi. Quan es revela el misteri darrere de la imatge, el Lu Guang s'adona d'un fet que no hauria d'haver passat.
3.- Ells.
4.- I després no n'hi havia cap. Mentre el Cheng Xiaoshi continua investigant Bridon i la seva connexió amb el seu pare, el Lu Guang intenta fer les coses bé, com haurien de passar.
5.- Reunió. El Cheng i el Lu Guang utilitzen el Wang Qing, l'únic supervivent de l'incendi de Bridon, per buscar pistes sobre el foc.
6.- Trencaclosques. El Cheng Xiaoshi finalment aconsegueix parlar amb el Vein, però per ajudar-lo, el Vein exigeix que ell i el Lu Guang l'ajudin a substituir un model acomiadat.




















































































Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada