Bloc personal,

dimecres, 11 de maig del 2011

Pagar, pagar i pagar...

C O N T R A R I A T !
Mooolt contrariat! Aquesta és la paraula...

Acabo d'arribar de la gestoria de fer la Renda 2010 i em diuen que em toca pagar més de 3.000 €!!!

Sabia que havia de pagar perquè l'any passat, tot i que en la facturació ja descompto un 7% en concepte d'IRPF, en el moment de fer l'IVA i en comptes d'anar pagant la resta de l'IRPF (el 8%) ho podia retrassar fins la Renda d'ara. I ja comptava amb això... El que no comptava era que la suma de la facturació, amb el que he rebut del nostre amic INEM em disparen el tram de l'IRPF del 15% amb que comptava (7% + 8% = 15%) a prop del 20%... i això és el que m'ha matat.

Si a això li sumem que la facturació de 2010 que he fet, sí he pagat ja tot l'IVA però no l'he cobrada ni de lluny (potser estic al 50%) fan que avui, tot i que faci un dia esplèndid i es vegi la gent amunt i avall disfrutant del dia primaveral, comprant aquí i passsejant per allà (que no treballa la gent? o s'estan "escaquejant"?), no sigui precisament un bon dia.

Quan treballava "por cuenta ajena" sempre deia que m'encantaria haver de pagar 6.000 € perquè això volia dir que havia guanyat mooolts diners... Quines voltes que dóna la vida! Més que voltes girs inesperats...

Grrr! Que avui ningú se m'acosti que mossego! ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada