Bloc personal,

dissabte, 17 de juny de 2017

Buenas noches, Punpun 1 (2017)




Inio Asano (guió, dibuix i tinta)



[18]

El meu primer manga!

Encara em costa acostumbrar-me a llegir de darrera endavant i de dreta a esquerra, però amb una OBRA en majúscules com aquesta tot és més fàcil. El que sí em “molesta” és que tingui tant de detall i estigui tot tant petit… un ja és gran i, tot i que tinc dues ulleres per diferentes distàncies, em costa enfocar correctament i centralitzar el focus… ;-) Ara estic plantejant-me si llegir la resta de volums (13) comprant-los (“només” 8,00 €) o tirar de biblioteca, perquè ja estic veient el “problema” de sempre: un cop llegit, què en fas?, omplir espai i pols en una estanteria?



Whakoom:
“Punpun no és el típic estudiant de primària. Malgrat que sent els mateixos impulsos que els seus companys, comença a descobrir a les noies i el sexe, la situació familiar no és la més estable i s’haurà d’enfrontar a això com bonament pugui… i tot això és visualitza en una au amorfa en un entorn estrany.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada