Bloc personal,

dissabte, 22 de juliol del 2017

Iron Fist (2017) S01




[30]

No puc… i mira que ho he intentat!

Una altra d’aquestes que se m’ha fet farragosa. Finalment no he passat de poc més de la meitat…

Jessica Jones (2015) em va agradar moltíssim. Luke Cage (2016) la vaig veure sencera: em va agradar bastant al principi, però el final ja em va costar. Daredevil (2015), en canvi, no vaig passar del segon capítol… no li vaig saber veure el què… I amb aquesta hi ha hagut interés al principi de veure un “nou” súper-heroi (almenys per algú no avesat al món Marvel), però arriba un moment que cada capítol torna a repetir el mateix de l’anterior i la sèrie no avança. Si almenys hi hagués una mica de salsa, diries “ja em va bé”, però és que és insípida de principi a final… almenys fins jo he vist… ;-)

13 capítols de 50 - 61 minuts.



IMDb (7,1):
“Un jove és atorgat amb increïbles habilitats d’arts marcials i una força mística coneguda com a puny de ferro.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada