dimarts, 30 de maig del 2006
divendres, 26 de maig del 2006
91,250 Kg (de gimnàs)

Esperem que sigui provisional.
Etiquetes:
#01 “el gordo ese”
dissabte, 20 de maig del 2006
Cangur (fan "El Código da Vinci" al cinema)

Doncs avui pel matí hem anat a donar un tomb pel Fondo de Sumella i com feia dies que no li feia fotos, aquí una.
Etiquetes:
#04 marc
divendres, 19 de maig del 2006
90,850 Kg (vestit de gimnàs)

I avall que fa baixada... ;-) Nou rècord: 90,850 Kg... i sense passar pels 91.
Anem bé. Però ja m'ho començo a notar: no n'hi ha prou amb ho ensopit que sóc, que a més a més, estic decaigudet.
Etiquetes:
#01 “el gordo ese”
dilluns, 15 de maig del 2006
Final d'Ángeles y demonios

Ha estat bé. Molt bé, de fet. Encara que el final una mica recargolat i rebuscat.
Però bé... m'ha agradat molt.
Etiquetes:
#01 coses meves,
#01 curiositats
diumenge, 14 de maig del 2006
A Poblet, Prades i més...

I un cop passat Valls direcció Montblanc. El paissatge canvia radicalment. La veritat és que tot és molt maco. I abans d'arribar a Montblanc (o potser sí hi hem arribat... ara no ho recordo) ens hem desviat cap Poblet. Just abans d'arribar a Poblet hi ha l'Espluga de Francolí, un poble realment maco i diferent.

La carretera de Poblet a Prades maquíssima per fer en moto. I de Prades hem continuat endavant. Què maca és la serra de Prades! I en el següent creuament hem girat a l'esquerra direcció Reus. També una carretera maca amb pobles dignes d'anar expressament a admirar. Aquest pobles pobles... dels que no queden.


Jo estic mort... han estat dos dies seguits i no puc amb la vida! ;-)
Etiquetes:
#03 sortides
dissabte, 13 de maig del 2006
Sortida amb Rs en sec i mullat
Avui tocava una sortida amb alguns amics del Ricardo. Al final ens hem ajuntat una bona colla. Però excepte la BMW 1150R, la Honda 650 i la meva totes eren Rs de 600. Hi havien dos Honda CBR, una Suzuki antiga, dues Kawasaki Ninja (l'una vella del Ricardo i una altra de nova, la del Salva).
I el que passa és que l'últim cop que vam sortir amb el Ricardo ens va ploure... sembla que estigui gafat! Estava previst sol i calor i ens va anar perseguint un núvol tota l'estona, fins haver esmorzat, que ens va anar remullant de tant en tant. Igual ens trobàvem amb una carretera seca que amb una carretera tota xopa.
Vam sortir de Vilanova cap Vilafranca. Agafem la N-340 direcció l'Ordal i a mig camí ens desviem a l'esquerra cap Sant Sadurní d'Anoia. Bé... el de sempre amb aquesta gent... Continuem cap Sant Pere de Riudebitlles, Sant Quintí de Mediona i ens desviem cap la Llacuna. Paradeta per esmorzar i seguim endavant. Vilafranca i Vilanova.
I el que passa és que l'últim cop que vam sortir amb el Ricardo ens va ploure... sembla que estigui gafat! Estava previst sol i calor i ens va anar perseguint un núvol tota l'estona, fins haver esmorzat, que ens va anar remullant de tant en tant. Igual ens trobàvem amb una carretera seca que amb una carretera tota xopa.
Vam sortir de Vilanova cap Vilafranca. Agafem la N-340 direcció l'Ordal i a mig camí ens desviem a l'esquerra cap Sant Sadurní d'Anoia. Bé... el de sempre amb aquesta gent... Continuem cap Sant Pere de Riudebitlles, Sant Quintí de Mediona i ens desviem cap la Llacuna. Paradeta per esmorzar i seguim endavant. Vilafranca i Vilanova.
Etiquetes:
#03 sortides
divendres, 12 de maig del 2006
93,1 Kg (de carrer) 92,050 Kg (de gimnàs)

La setmana passada eren només 200 gr, però em pesava un dilluns. I aquesta setmana que m'he pesat quan tocava "he baixat de cop"... bé he baixat el que tocava si m'hagués pesat quant tocava.
Ja estem més a prop.
Etiquetes:
#01 “el gordo ese”
dimecres, 10 de maig del 2006
L'Oscar Martí ha mort

Va ser el meu primer professor de trompeta. I de fet qui em va introduir a la Banda Puig.
Tot i que sempre he pensat que Òscar ha d'anar accentuat, ell mai li posava l'accent. És més, fei èmfasi en que com no portava accent s'havia de pronunciar fent tònica l'A.
Un gran home. Tenia 89 anys... em pensava que en tenia molts més... Fa 22 anys quan em va començar a ensenyar a tocar la trompeta, recordo que havíem de pujar l'equivalent a 4 plantes de la Casa Magrinyà, i ell devia tenir 58 anys. Doncs era jove! I li costava molt pujar. Ja tenia problemes de mobilitat. A mi ja em semblava gran. I l'any passat, quan van fer un sopar de recordatori de la Banda Puig, el vaig veure igual.
Han fet una missa foça maca. Una mica llarga potser, però maca. Han hagut intervencion de diferentes corals i d'una Banda Puig.
Etiquetes:
#01 coses meves,
#01 curiositats
dilluns, 8 de maig del 2006
93,350 Kg (vestit de gimnàs)

Per desesperar-se... Paciència... arribarem tard o d'hora als 88 Kg. proposats d'objectiu i sense esforç. Només cal tenir paciència i continuar com fins ara. Almenys tinc clar que no els recuperaré.
Aquí la primera gràfica:

Etiquetes:
#01 “el gordo ese”
Enjòlit

De fet, ja en vaig fer esment en l'entrada Utilitats del paper i en Dummies. Aquest cop li toca a un article que parla dels blogs. Si us baixeu el suplement d'aquest mes (tot i que La Fura surt cada setmana) i aneu a la pàgina 9, trobareu l'article de que us parlo. L'article menciona que "Más respeto que soy tu madre" és el/la weblog "guanyadora del BOB al Millor Weblog del Món", i "es publica a la xarxa des de setembre de 2003. Estem parlant de “Más respeto, que soy tu madre”, una blognovel·la de més de 200 capítols que explica la història d’una família argentina en clau d’humor. Els Bertotti. La narradora és Mirta, una mestressa de casa nascuda a Mercedes (Buenos Aires) que ha de conviure amb el seu marit, el seu sogre drogoaddicte i tres fills adolescents." També en parla d'altres weblogs del mateix autor que tenen gran seguiment.
Etiquetes:
#01 coses meves,
#01 curiositats,
#01 utilitats
dimecres, 3 de maig del 2006
Comptadors de visites

- EstadisticasGratis.com,
- ShinyStat,
- AdEmails
i finalment l'arxiconegut:
- NedStat.
Ja us diré el què...
Més comptadors gratuïts:
- SiteMeter
- StatCounter
- Google Analytics
Els tindré uns dies a la web principal del blog per provar-los a veure què tal i ja us diré alguna cosa...
Etiquetes:
#01 utilitats
50 entrades

Doncs resulta que en el moment d'editar les entrades hi ha una opció que et pot mostra les últimes 50 entrades o les que li indiquis... i com ja tinc 52 entrades fetes, les dues primeres no les mostrava.
M'he fotut un susto ben gros, però com "no hay mal que por bien no venga" celebrarem l'entrada 50.
Etiquetes:
#01 coses meves,
#01 curiositats
dimarts, 2 de maig del 2006
iTalk: nou mòbil Apple

Es diu iTalk i podeu veure un vídeo de la presentació aquí mateix. Es desplegable i dins hi ha una pantalla tàctil que ocupa tot el cos del mòbil i serveix per tot... De fet és una mena de nova generació d'iPod, que el que fa es reproduir vídeo com ho faria el nou iPod (que diuen que el nou iPod vídeo tindrà tot el cos del reproductor de pantalla tàctil on dins la mateixa pantalla hi haurà la roda reproduïda mitjançant imatge), i per tant tindria els avantatges del iPod d'àudio i del de vídeo. Seria també agenda electrònica... i en fi, l'objecte de desig de qualsevol geek...
Aquí algunes imatges més:



Etiquetes:
#01 utilitats
Subscriure's a:
Missatges (Atom)