Bloc personal,

dissabte, 17 d’abril del 2010

Sant Andreu Jazz Band



Fent zapping vaig veure aquest reportatge del Club Super 3 ensenyant-nos què és la Sant Andreu Jazz Band i vaig conèixer aquest inmens projecte que, més enllà dels nens prodigins que en puguin sortir, està creant un fàbrica de "monstres" del jazz.

M'he quedat embadalit veint l'Alba, amb només 8 anys, fer un solo que més enllà de les mateixes notes, només amb la tècnica d'instrument que necessita per fer-lo, em deixa les esperances del meu treball pel terra... ;-)

I jo em pregunto, per què no em van portar a una escola d'aquestes quan era petit? La vida no és justa... ;-)

El vídeo de l'Alba:


I del que haurem d'estar pendents és de l'Andrea Motis (14 anys), trompetista, saxofista i cantant... cal dir res més?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada