Bloc personal,

divendres, 22 d’abril del 2011

Caiguda al parar en un Stop



La culpa la té la Policia Local que van com a bojos! ;-)

Doncs sí, a punt de passar per sota del pont de la via del tren que porta a la recta d'accés a l'antic sanatori Sant Joan de Déu de Calafell, ara Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa (així de llarg...), haig de cedir pas als vehicles que venen justament d'allà. Prudentment fas una lleu aturada i passes ràpidament a l'altra banda, doncs és una zona sense visibilitat, per tal de poder encarar el pont de la sota la via.

En el moment que estava reduint la marxa per després passar ràpidament a l'altra banda, va sortir del pont de sota la via un cotxe de la policia local, però a una velocitat que feia por... I si jo no tenia visibilitat per veure qui podia sortir, ells tampoc!

També cal dir que jo anava rapidet, però si frenava sobtadament no havia de passar res. El cas és que al veure que era la policia vaig frenar més bruscament del que era normal. La roda de darrera va patinar una mica però tenia la moto controlada. Però amb el fet de frenar més ràpid del previst, en el moment que es va aturar totalment la moto, no la tenia en posició totalment vertical, així que tot i posar el peu al terra per aguantar el pes de la moto, em va cedir (suposo també per la mateixa inèrcia que portava) i em va caure al terra.

La veritat és que la caiguda va ser més vistosa que altra cosa, perquè al posar el peu al terra tampoc el vaig poder posar ben ferm i veient que-em-queia-que-em-queia, vaig deixar-la anar i com no estava ben recolzat també em vaig deixar anar jo i faig fer una voltereta pel terra. Ep! que al final de la voltereta era una altra cop dempeu!

Els policies, home-dona, van sortir corrents del cotxe a veure si m'havia passat alguna cosa i ajudar-me a aixecar la moto, però abans que hi arribessin ja tenia la moto dreta. O sigui que al final no va ser res: només la pèrdua de l'equilibri al moment de posar el peu a terra amb la moto aturada.

En un principi estava tranquil perquè al portar les defenses vaig pensar que no li hauria passat res a la moto, però "mi gozo en un pozo" quan vaig veure que, a part de la ratllada normal de les defenses al protegir el lateral de la moto, també tenia el guardapunys esquerdat (realment trencat però sencer alhora, sense que li caigués cap troç) i un intermitent trencat també. La sort és que continua funcionant.

I el que més greu em va saber, i no me'n vaig donar compte fins que no me'n vaig anar, és que tenia el final de la maneta de l'embragatge trencada també...

L'endemà vaig tornar al lloc i encara estaven al terra un troç de plàstic de l'intermitent que he enganxat amb cinta adhesiva negra i pràcticament ni es veu, i la boleta final de la maneta de l'embragatge, que això sí que no es pot enganxar. Ara bé, l'embragatge va perfectament i hi ha superfície suficient per posar-hi tota la mà.

Ara quan passo per sota la via, faig l'aturada ben feta i passo ràpidament a l'altre carril. Igualment si algú surt esverat d'aquest pont, el susto el tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada