Bloc personal,

dilluns, 28 d’agost del 2017

Game of Thrones (2017) S07




[35]

Ara sí, la valoració: ole!

En la meva opinió, l’últim capítol el més fluixet, però és clar, s’havien de deixar tancades algunes històries per obrir-ne d’altres… potser massa fils a resoldre en un sol capítol, però així van les coses. A nivell d’intriga bé, però a nivell d’acció i de “bitxus” extraordinaris els millors el 4t i el 6è. Ja vaig explicar que “segueixo Game of Thrones des del capítol 1 de la primera temporada. Des del principi m’ha semblat una sèrie diferent i molt interessant. Però hi han hagut temporades i capítols que han estat d’allò més avorrits i, sobretot, sonsos. Haig de reconèixer que tot i seguir-la, només m’ho vaig començar a passar bé en el moment que sortien els personatges “irreals”: els dracs, els caminants blancs, els zombies, els gegants… I no sé si per portar una mica la contrària, en el punt en que tothom lloava les grandeses de la sèrie jo en començava a estar una mica fart… molta superproducció, molta tonteria, però la sèrie estava d’allò més avorrida –si li treiem aquells moments molt puntuals que per nassos havien de capgirar-ho tot, és clar–.”

“Doncs justament en aquest punt ha començat la setena temporada i ja no sé si sóc jo o és que realment hi ha hagut un canvi molt gran, radical diria jo, però a millor. Els capítols estan tots molt interessants (de moment, havent vist el capítol 5è, el millor per mi ha estat el 4t que sincerament penso és una petita joia). I no és ja només la història que expliquen, els personatges que ja coneixem que tornen una vegada més a fer de les seves, sinó que la il·luminació i la fotografia estan sent excel·lents i aquelles coses de vestuari que fins ara passaven desapercebudes –parlo per mi, és clar– ara prenen protagonisme i tot té sentit. Però és que a més no hi han capítols anodins i altres excessívament carregats, sinó que ara està tot més compensat.”


El que més greu em sap és el gran spoiler del cartell, que vaig tardar en donar-me compte del que volia dir… i finalment en l’últim capítol hi ha el desenvolupament. ;-)



7 capítols de 50-80 minuts.



IMDb (9,5):
“Nou famílies nobles lluiten pel control de les terres mítiques de Westeros mentre que un terror molt antic torna després d’estar inactiu durant milers d’anys.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada