Bloc personal,

dijous, 11 de maig del 2017

“El gordo ese” i una mica tonto, també

Des de fa ben bé 15 anys, com hi havia un desfase entre el pes que em marcava la balança de casa i el pes que marcava la balança del metge, faig decidir afegir-li 6 Kg a la de casa. Així, per exemple, si realment pesava 90 Kg a mi em marcava 96 Kg perquè sabia que quan aniria al metge allà em diria que pesava 95 o 96 Kg. Bàsicament em curava en salut per no fotre’m un susto massa gran. I tots els pesos marcats fins ara han estat amb una afegit de 6 Kg. Tenia les “visites” a casa fins els nassos perquè els que es fotien el susto eren els que provaven la balança. Jo els avisava que estava 6 Kg sobrepassada i ja està, però de moment el susto no els hi treia ningú.

Ara, d’un dia per un altre, vaig comprovar que havia pujat, de cop, entre 3 i 4 Kg i que en comptes de ser una cosa passatjera es mantenia i, en la meva dèria hipocondríaca ja pensava que alguna cosa se m’havia “trencat” dintre meu i m’havia fet guanyar aquests 3 kg de cop que no havia manera de baixar. Amb la mosca darrera l’orella em tenia!

Una setmana. Una setmana he tardat en donar-me compte que amb algun copet que li havia donat amb el peu, en comptes dels 6 Kg de sobrepés que li tenia afegits a la balança, havia passat a 9 Kg! I aquesta era la diferència i paranoia amb la que porto des de fa una setmana… No es pot ser més tonto!

En definitiva, que he decidit deixar el pes original que marca la balança. Deixar el zero al zero. I si peso 90 Kg, que marqui 90 Kg. Així que, a partir d’ara, totes les gràfiques d’aquesta secció aniran amb el pes “bo” i per tant 6 Kg per sota del que hi ha hagut marcat sempre.

He dit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada