Bloc personal,

dilluns, 21 de juliol del 2008

Nou kit de transmissió

Ja li he canviat el kit de transmissió... és a dir, la cadena i els dos plats de pinyons. Total de la broma 237,44€, que es reparteixen de la següent manera: 170,69€ del conjunt kit de transmissió + 34,00€ de mà d'obra + 32,75€ d'IVA.

Un ull de la cara! Sí senyor... Però amb la mala vida que li he donat a la cadena (sempre sense grassa i quan li vaig posar, a sobre que en vaig comprar una que em va costar un altre ull de la cara, no quedava ben engrassada), ara s'ho mereixia. Últimament sempre portava la cadena molt fluixa. En l'última revisió me la van tensar, però ja em van avisar... a la setmana tornava a estar destensada. I des de llavors feia uns sorolls gens agradables.

Ara es nota molt la diferència... torno a notar que tinc moto nova.

PD: ara he estat llegint que segurament "me la vaig carregar" netejant-la amb gas-oil. Bé, de fet, s'aconsella netejar-la amb querosé, però si la netejes amb gas-oil s'aconsella eliminar qualsevol resta d'aquest gas-oil abans de tornar-la a engrasar perquè es pot carregar els retens... que és el que em penso m'ha passat a mi. Bé, estava molt resseca, i per més grassa que li anava posant no es veia bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada