Bloc personal,

divendres, 2 de gener del 2009

Petites correccions a estudimelic.com


El web d'Estudi Melic és una d'aquestes coses que estava convençut que hi anava fent un seguiment aquí, i ara, després de buscar, veig que no. Fins i tot em dóno compte que és un tema que he mantingut una mica amagat... i té el seu per què... ;-)

El cas és que, el web oficialment el vaig donar per acabat el 18/09/08. Però molt aviat vaig veure que hi havien bastantes coses millorables. Així que, des de llavors fins ara, a estones que podia treballar-hi, he anat anotant totes les millores a fer i ara ja puc dir que sí és el que volia...

Bé, encara em quedaria per actualitzar tot el portfoli, l'última feina del qual és justament de setembre i des de llavors tinc bastantes feines a posar. Això i una coseta que sembla que no acaba de funcionar, com és la implementació dels feeds dins un web on està fet expressament el no suportar ni PHP ni MySQL... això són paraules majors i com el programador sóc jo, vull demostrar que es poden fer moltes coses sense aquestes tecnologies.

Mentrestant aquí us deixo la imatge que ha servit aquest Nadal per felicitar les festes.

Salut a tothom per aquest any 9 que comencem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada