Bloc personal,

dimarts, 11 de novembre del 2008

"Posar les dents llargues"...



Ara que estic amb poca feina i estic actualitzant continguts del portfoli i estic valorant la possibilitat d'anar-les actualitzant més ràpidament des d'un blog i que també tinc més temps, se m'ha ocorregut visitar els webs dels ex-companys.

Ja l'altre dia vaig visitar el web dels innombrables i per ser justos cal dir que em vaig quedar gratament sorprés. Han fet un rentat de cara, imagino que de la mà d'algú que no són aquests innombrables i aguanta molt bé... tarda bastant en carregar aquestes imatges enormes, però guanya en qualitat gràfica. Això les que han fet noves... les que refregeixen estan massa vistes.

També he revisat el web del Raül, ara sota el nom Cocolia, que ja havia mirat per sobre i ara ho he fet més profundament i Déu n'hi do les feines acabades que hi han.

Però el que m'ha fet escriure aquesta entrada de debó ha estat la web de la Judith Antolín que també havia revisat algun cop per sobre però ho he pogut fer més detalladament... o potser ara l'ha canviat i es veu millor tot. Ostres! Si fa quatre dies n'"estava aprenent"... M'han agradat molt les seves feines i sobretot la manera de presentar-les. Sense haver de fer clic enlloc ja ho veus tot. De veritat que se m'han "posat les dents llargues". Així doncs, he decidit subscriure'm al seu blog, que tot i ser personal (com tots, a fi de comptes) també trobo molt encertat. A més a més, penso que és el conjunt de tot plegat que fa que un web faci la feina que ha de fer i sigui complet.

I ja posats a nombrar ex-companys, parlarem també del duo Lluís Garcia Ribes i Francesc Mondéjar... ribesmondejar, com es fan dir, web que fa temps ja vaig visitar. La van remodelar molt bé, però no té la inmediatesa de la Judith. El que m'ha fet revisar el seu web ha estat la publicitat de la papereria d'aquesta franquícia (que ara no recordo el nom i en canvi tinc clara la gràfica del seu logotip... curiós) que estan a la ronda Europa... que la firmen amb el web. El que passa és que hi han coses que no funcionen... i això ja els vaig comentar al seu dia. Per començar apareixen línies en totes les pàgines que embruten. I després, una errada garrafal des del meu punt de vista, en cap pàgina apareix el logotip de l'empresa i tampoc tenen menús en totes les pàgines... cada cop has de tornar enrera. De què et serveix treballar tant si la teva pròpia pàgina no tens en compte la usuabilitat? (Lluís i Francesc... de bon rotllo, eh?).

Per cert, ara que parlo d'ex-companys se m'ha ocorregut mirar el web de Hansel i Gretel que des de que van començar no tenien web feta (o almenys operativa i amb contingut) i ara veig que, per fi, ja la tenen. I guapa, eh! El que passa és que amb aquesta gent ja coneixes el nivell que tenen i res et sorprén... però no per això vol dir que siguin menys. És més, penso que estan per sobre de tots els demés, però és això... és el que es veia venir, oi? ;-)


I jo que, tot i tenir canes des de fa temps i "achaques" d'ancianitat ;-) i portar molts anys en aquest ofici, tot just acabo de començar i ja m'agradaria algun dia semblar-me a tots ells...

En definitiva, tal i com ho veig, en aquesta comarca sense que hi hagin Vasavas, ni Bildis, ni res que se li acosti ni de lluny, hi ha un potencial que se'n sentirà parlar d'aquí no gaire temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada