Bloc personal,

dijous, 1 de novembre del 2012

I ara... el motor dʼarrancada... :(

En lʼúltima revisió li vaig comentar al mecànic que hi havia dies que em fallava lʼarrancada: sʼencenien les llums, feia el test previ i en el moment de donar-li a lʼarrancada fallava; ho tornava a provar i funcionava. Em va dir que era la bateria que estava dient adèu. La va canviar i, efectivament, estava en les últimes: estava lleugerament inflada després de 7 anys...

Però no era això, company, no era això... :(
Que li tocava canviar també? No direm pas que no. Si no sʼhagués canviat ara, en pocs mesos lʼhagués hagut de canviar sí o sí...

Diumenge, tornant a casa, al peatge de lʼautopista de Cubelles, seʼm va calar la moto i al tornar-la a engegar va dir prou! I efectivament era el motor dʼarrancada com vaig saber després.

O sigui que trucadeta a lʼasseguradora perquè em cobrís lʼassistència en viatge i moto a la central del sevei de grues (era diumenge i el taller estava tancat). Història a part va ser el tornar a casa que en teoria mʼhi havia de portar un taxi, perquè així ho cobria lʼassegurança, que va tardar gairebé una hora en arribar per no res...

Vaig avisar al de la grua que dilluns al matí el taller estava tancat, però van pendre nota del telèfon del taller que estava a la matrícula per confirmar lʼentrega i em vaig quedar tranquil. Dilluns per la tarda truco al taller per saber què era el que tenia la moto (en un moment donat vaig arribar a pensar fins i tot que no fos falta de carburant...) i els del taller em diuen que no havia entrat... Truco a les grues i em diuen que lʼhavien portat directament pel matí però com estava tancat se la van tornar a endur... que la tornaran a portar lʼendemà. Lʼendemà truco al taller i em diuen que és el motor dʼarrancada, que ja han demanat la peça i que dimecres la tindran. Dimecres truco al migdia i ja està la reparació feta. La recullo per la tarda. Total: 3 dies sense moto (again).

Al final 135 €!!! Un motor dʼarrancada nou són 600 €, però “només” han canviat escombretes...:
  • escombretes: 30,15 €
  • suport plat escombretes: 38,90 €
  • molla fixació escombreta: 4,54 €
  • mà dʼobra: 38,00 €
  • puto IVA: 23,43 €
TOTAL de la “broma” 135,02 €


Comptaquilòmetres: 73.608 km

Les últimes revisions:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada