Bloc personal,

dimecres, 6 de desembre del 2017

Dead Dead Demons Dededede Destruction 3 (2016)




Inio Asano (guió, dibuix i tinta)
(Deddo Deddo Dēmonzu Dededededesutorakushon - Dead Dead Demon’s Dededede Destruction)

[ Manga seinen, slice of life, ciència ficció ] (ed. 2016)
Norma Editorial



[46]

M’està començant a decepcionar… :(

Doncs sí… després de llegir La chica de la orilla del mar, ara Dead Dead Demons Dededede Destruction em sembla que va a menys. I les coses que no m’acabaven d’agradar del manga en general o de les noves aportacions d’Asano, ara s’han intensificat. No m’agraden les cares infantilitzades amb ulls enormes –sobretot les noies– i aquí és justament aquest el punt. I no m’acabava d’agradar la nova manera d’aplicar “noves” textures personalitzades i ara m’hi fixo massa i ho veig com un error… Tampoc li acabava de trobar el punt a la creació d’Asano en objectes irreals, inventats, perquè li falta perspectiva espacial i aquests “petits” inconvenients cada cop em són més evidents. Espero que en propers volums almenys la història doni una volta interessant, el que passa que això haurà d’esperar perquè en biblioteques de la comarca del Garraf només hi ha disponible, de moment, fins el volum 3 (a Espanya editat fins el volum 5, al Japó volum 6).

Llegit en biblioteca.


Whakoom:
“Els ciutadans de Tokyo han adaptat la seva vida diària als plats voladors que sobrevolen la ciutat, sense preocupar-se massa pels invasors… i ignorant si alguns ja estan entre ells.”




8 capítols (17-24) - 160 pàg. b/n + 4 pàg. color + cobertes (rústica) + sobrecobertes (plastificades + vernís UVI) - 130 x 182 mm



Dead Dead Demons Dededede Destruction 1 (2014)
Dead Dead Demons Dededede Destruction 2 (2016)
Dead Dead Demons Dededede Destruction 3 (2016)
Dead Dead Demons Dededede Destruction 4 (2017)
Dead Dead Demons Dededede Destruction 5 (2017)
Dead Dead Demons Dededede Destruction 6 (2018)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada