Bloc personal,

dissabte, 8 de setembre del 2018

Cable d’embragatge (per avaria)

Una altra avaria “inesperada” per falta de manteniment (igual que l’última). Se m’ha trencat el cable d’embragatge. I que jo tingui anotat, no s’havia canviat mai.

La part positiva és que ha estat gairebé sortint del garatge, en baixada i anant en primera. M’hagués passat en conducció en carretera, amb corbes i no hagués sabut què fer per reduir velocitat. És el que li passa a la majoria de gent, que finalment acaben tenint un accident.

Primer m’he agobiat molt, perquè anava amb pressa i m’he bloquejat mentalment… no sabia què fer. Se m’ha quedat una marxa posada al mig del carrer i la roda de darrera bloquejada, òbviament. L’he hagut d’arrastrar uns 10 metres amb la roda de darrera clavada, fins que l’he pogut deixar més o menys aparcada i he començat a fer les gestions. Primer avisar que no arribava i després a l’assistència que, en aquest cas, ha estat perfecta.

Un cop fetes les trucades i rebuda la confirmació, recapitulant, m’he adonat que, encara que tingui el cable trencat, només haig de canviar de marxa amb la moto parada i la puc deixar en punt mort o la marxa que calgués si fos necessari. Però en el moment no se m’ha passat pel cap. Com tampoc se m’hauria ocorregut si m’hagués passat conduint a gran velocitat…

Els tallers no obrien fins els nou i era només era un quart de nou. M’han dit que tardaven màxim 45 minuts i als 20 minuts ja estaven allà. M’han preguntat on la volia deixar i he dit que al Pujante, però quan ha arribat la grua m’han advertit que el Pujante ha tancat el taller per jubilació. Sorpresa! M’ha suggerit un parell de llocs on acostumen a deixar la majoria de motos i, pel que era, només canviar un cable, he pensat que on més aprop millor, així que hem anat a un taller que tinc darrera de casa i que ni coneixia. Quan ja ha descarregat la moto i me l’ha deixat a la porta a l’espera que obrissin, sort d’uns veïns que, veient l’enrenou de la grua, han avisat que el taller estava de vacances fins la setmana que ve… i ni una nota a la persiana. Hem anat a l’altre taller que hi ha aquí a Les Roquetes i també tancat, aquest cop amb nota de vacances. Així que, finalment, hem anat a on havíem haver anat des del principi: a l’Altrick. I res, descarregar, prendre dades i que ja m’avisaran quan estigui (que serà en el mateix dia, perquè és divendres i dilluns fan pont, perquè el dimarts és festa). M’han avisat a mitja tarda i els he dit que passaria dissabte pel matí. El tracte perfecte, però, diuen, amb un cable “provisional” perquè no és el recanvi original.

Comptaquilòmetres real: 00.000 (ho haig de mirar) Km.

TOTAL de la “broma”: 31,34 €.



Les últimes revisions:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada