La part positiva és que ha estat gairebé sortint del garatge, en baixada i anant en primera. M’hagués passat en conducció en carretera, amb corbes i no hagués sabut què fer per reduir velocitat. És el que li passa a la majoria de gent, que finalment acaben tenint un accident.
Primer m’he agobiat molt, perquè anava amb pressa i m’he bloquejat mentalment… no sabia què fer. Se m’ha quedat una marxa posada al mig del carrer i la roda de darrera bloquejada, òbviament. L’he hagut d’arrastrar uns 10 metres amb la roda de darrera clavada, fins que l’he pogut deixar més o menys aparcada i he començat a fer les gestions. Primer avisar que no arribava i després a l’assistència que, en aquest cas, ha estat perfecta.
Un cop fetes les trucades i rebuda la confirmació, recapitulant, m’he adonat que, encara que tingui el cable trencat, només haig de canviar de marxa amb la moto parada i la puc deixar en punt mort o la marxa que calgués si fos necessari. Però en el moment no se m’ha passat pel cap. Com tampoc se m’hauria ocorregut si m’hagués passat conduint a gran velocitat…
Els tallers no obrien fins els nou i era només era un quart de nou. M’han dit que tardaven màxim 45 minuts i als 20 minuts ja estaven allà. M’han preguntat on la volia deixar i he dit que al Pujante, però quan ha arribat la grua m’han advertit que el Pujante ha tancat el taller per jubilació. Sorpresa! M’ha suggerit un parell de llocs on acostumen a deixar la majoria de motos i, pel que era, només canviar un cable, he pensat que on més aprop millor, així que hem anat a un taller que tinc darrera de casa i que ni coneixia. Quan ja ha descarregat la moto i me l’ha deixat a la porta a l’espera que obrissin, sort d’uns veïns que, veient l’enrenou de la grua, han avisat que el taller estava de vacances fins la setmana que ve… i ni una nota a la persiana. Hem anat a l’altre taller que hi ha aquí a Les Roquetes i també tancat, aquest cop amb nota de vacances. Així que, finalment, hem anat a on havíem haver anat des del principi: a l’Altrick. I res, descarregar, prendre dades i que ja m’avisaran quan estigui (que serà en el mateix dia, perquè és divendres i dilluns fan pont, perquè el dimarts és festa). M’han avisat a mitja tarda i els he dit que passaria dissabte pel matí. El tracte perfecte, però, diuen, amb un cable “provisional” perquè no és el recanvi original.
Comptaquilòmetres real: 00.000 (ho haig de mirar) Km.
TOTAL de la “broma”: 31,34 €.
Les últimes revisions:
- 23/02/18 > Filtre d’aire i bujies : 130,37 € 88.628 Km
- 04/11/17 > 84.000 Km : 72,51 € 88.300 Km
- 15/05/15 > Gomes noves (Metzeler Touran): 160,00 € 80.625 Km
- 08/05/15 > 78.000 Km: 195,16 € (oli + filtre oli + pastilla de fre darrera + maneta embragament) 80.625 Km
- 27/11/12 > Kit de transmissió: 260,98 € 74.135 Km
- 01/11/12 > Motor d’arrancada: 135,02 € 73.608 Km
- 11/10/12 > 72.000 Km: 192,50 € (oli + filtre oli+ bateria) 73.213 Km
- 08/03/12 > 66.000 Km: 84,08 € (oli + filtre oli) 66.269 Km
- 09/09/11 > 60.000 Km: 83,98 € (oli + filtre oli) 60.770 Km
- 12/02/11 > 54.000 Km (bujies + oli + filtres oli i aire) + kit de transmissió: 414,60 € 53.760 Km
- 18/11/10 > 48.000 Km: 94,08 € (oli + filtre oli) 50.749 Km
- 09/09/10 > Rodes BW-501, BW-502 i pastilles de frens: 433,41 € 47.774 Km
- 15/05/10 > 42.000 Km: 145,85 € (oli + filtre oli + bujies) 44.570 Km
- 11/07/09 > 36.000 Km: 99,73 € (oli + filtre oli) 37.800 Km
- 21/07/08 > Kit de transmissió: 237,44 €
- 29/03/08 > 30.000 Km: 186,62 € (oli + filtre oli + filtre aire + bujies) 31.000 Km
- 02/08/07 > Rodes BW-501 i BW-502: 268,35 €
- 18/07/07 > 24.000 Km: 90,96 € (oli + filtre oli) 24.900 Km
- 25/11/06 > 18.000 Km: 88,00 € (oli + filtre oli ) 18.800 Km
- 29/04/06 > Defenses: 164,00 €
- 29/04/06 > 12.000 Km: 105,00 € (oli + filtre oli) 12.480 Km
- 04/11/05 > 6.000 Km: 87,45 € (oli + filtre oli) 6.608 Km
- 29/06/05 > 1.500 Km: 79,28 € (oli + filtre oli ) 1.700 Km
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada