Bloc personal,

diumenge, 12 de febrer del 2006

KDD "tricomando"

Per fi! Després d'anar buscant una sortideta amb més gent que tingués la V-Strom, per fi ho he aconseguit... i Déu n'hi do!
60 V's i 80 persones dinant a Gandesa.
Doncs sí, al foro que vaig descobrir per casualitat mesos després de tenir la moto, "només" es parla de la V-Strom.
I ja vaig anar veient que anaven fent sortidetes de petits grups de gent. S'organitzen pel que anomenen "comandos". Per exemple el de Catalunya és el "comando CAT", el de la comunitat valenciana és el "comando LEVANTE" i el de Saragossa és el "comando CACHIRULO".
Avui ha estat la sortida del "tricomando": "comando CAT", "comando LEVANTE" i "comando CACHIRULO". Hem quedat tots tres a Gandesa. Hora de KDD: 2 del migdia. Mentrestant cada "comando" ha quedat en un lloc concret i hem anat fent ruta.
El nostre "comando CAT" ha anat quedant abans de les costes (per la gent que venia de Barcelona), a la betzinera de El Molino de Sitges (per la gent de la comarca i rodalies) i finalment a Reus (per la gent de Tarragona).
Jo m'he presentat a les 10 a Sitges, encara que existeix el subcomando GARRAF que m'havien trucat i enviat e-mails i tot, però que no vaig veure a temps, que m'avisaven que havien quedat a 2/4 de 10 a la betzinera al costat del MacDonalds. I justament els he vist a l'anar a posar betzina, però només els he saludat i no he parat.
Al cap de poc d'arribar jo a Sitges, han aparegut ells. Entre ells l'"organitzador"... o almenys el que portava la veu cantant, el Jubileta. És curiós pensar que tot plegat és gent que s'ajunta tenint la mateixa moto però que ho fan a través d'internet, i per tant hi ha un nivell de coneixements... i de friquis, és clar... ;-) I jo el primer, per suposat.
Doncs que algú s'imagini en un lloc on al final apareixen unes 30 motos (40 persones comptant "artilleres") de les que no coneixes ningú. Se't comencen a presentar i en comptes de dir-te el nom et diuen el nick... Quin lio! És que encara que alguns et deien només el nom, quan en portaves 5 ja no te'n recordaves del primer.
I això ves-ho repetint en cada parada fins arribar a Gandesa... Doncs a part del Jubileta (que es diu Narcís) i senyora (ho sento, no recordo el nom) que són de Vilanoveta, de la comarca també hi eren Dahira69 (David i Eva, que em diu ell que treballa a Muebles la Fábrica, a Ribes... però no tinc ni idea on està).
I em sembla que se'm va presentar més gent, però no recordo els noms... Ah, sí! Al dinar va aparèixer Lascivo que es diu José Diego (això, tot i que segurament m'ho van dir, ho he anat recuperant de llistats...) i sembla ser que la seva dona es diu Mercedes.
El Lascivo vivia amb els pares a la Collada, al costat de la casa dels Tienda, a 100m de casa, però ara viu al Llimonet i la dona té un perruqueria la Fàbrica Nova. Encara hi ha d'haver un altre de Vilanova, el _RA que es diu Guillermo, però que em va comentar Lascivo que no li agraden els dinars, que només ve a les sortides.
I de Vilafranca del Penedès vaig conèixer el Hans HansLeMans i el Rafa i la Carme rafaicarme. Gent estupenda. A més a més, el Hans també és dissenyador gràfic.
Una cosa curiosa que m'ha passat és que, a part del fet de ser totes les motos iguals (bé hi havien les de 650 cc i les de 1000 cc) i que totes "tiraven" igual (no hi havia un moto que tingués "molta" més potència que les altres i tirés "descaradament" més que les altres) em vaig trobar que tots teníem o hem tingut els mateixos "problemes".
Problemes de caigudes en parat. Guardapunys esquerdats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada