Bloc personal,

dimarts, 28 d’octubre del 2008

Enviar fax gratuïtament amb ADSL: Qipit

Qipit és un servei gratuït d'enviament de fax o correu electrònic a través d'ADSL. Recordem que si no tens un mòdem analògic amb conexió directa a la línia de telèfon i no fas una conexió a l'antiga manera de conectar, no és possible l'enviament del fax.

Jo conservo el G3 amb el mòdem intern analògic i aquests dies de penúries d'ADSL l'he utilitzat per consultar el correu. Coneixia però no ho havia provat mai, el fet d'enviar a imprimir un document qualsevol i sabia de l'opció de, en comptes d'imprimir, igual que tens l'opció de crear un PDF, enviar un fax. Ho he provat i no ha funcionat. M'ha donat algun tipus d'error.

Sabia que existia alguna cosa via web però no la coneixia. De fet hi han multitut d'opcions i pàgines que teòricament ho fan, però ha estat gràcies al web de El blog de servigratis que m'he enterat que a Espanya només funciona Qipit.

Ho he provat i funciona de debó. Has de registrar-te previament, et pregunten "tonteries" com quin model de mòbil tens, donar una adreça de correu vàlida, que també has de validar prèviament fent click a l'enllaç que t'envien, però un cop validat ja pots pujar un JPG (llegiu millor perquè hi han moltes més opcions útils segurament per molta gent) i un cop pujat li dius què vols fer-ne, enviar-ho per correu o per fax.

Ho he fet i ha funcionat. A mi m'ha enviat una còpia.

Per qui li interessi (o sigui jo mateix per fer-ne un seguiment... ;-) ) he demanat la cancel·lació de la portabilitat de Vodafone a Movistar. Primer tenia Vodafone de contracte però degut al poc consum vaig demanar pre-pagament. Ara veig que necessito facturar i necessitava un altre cop contracte. Vodafone, de primeres, no et donava masses facilitats, així que he provat Movistar. Naturalment, com acostuma a passar amb aquestes coses, esperava la trucada de la contraoferta de Vodafone i em regala, per mantenir-me a Vodafone un Nokia N-81 valorat en 299 euros!!! Cap problema, he dit jo. Em quedo a Vodafone... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada