Bloc personal,

dimarts, 30 de desembre del 2008

Els professors

Com podeu veure en les imatges, aquests són els professors particulars que tinc ara per ara. El Jamey Aebersold, que vaig conèixer a través de diferents play-a-longs i em va portar al primer número que va publicar el Cómo improvisar y tocar JAZZ en espanyol, que vaig comprar perquè era molt de texte en anglès que em dificultava bastant la comprensió. De fet és l'únic número que té publicat en espanyol, però ja en tinc prou.

I el Maurice Benterfa que vaig conèixer personalment: vaig estar a casa seva a Perpinyà i ell va venir aquí, a Vilanova i la Geltrú per un tema que en aquell moment estava començant a fer anar. Sí, sí, les boquilles de fusta. Una història bonica d'explicar que ja ho faré quan tingui més temps... ;-)

Així doncs tinc dos luxes de professors, l'Aebersold que em dóna classes de jazz i el Benterfa que em dóna classes de tècnica. I Déu n'hi do amb l'Aebersold, que sense escriure cap llibre d'exercicis com a tal, em fa fer 10 exercicis x 12 tonalitats x 3 modes = 360 exercicis!!! tots de memòria... però que bé que et sents quan a base de "picar pedra" vas aconseguint alguna cosa... alguna cosa que encara no sé què és perquè està una mica més enllà i no acabo de veure però sé que hi és.

De tot plegat en vaig fer 5 cèntims l'altre dia (11/12/08) al blog de Coses meves... Anotacions personals i notícies.

Espero que no es molestin el senyor Arban, el senyor Herbert L. Clarke, l'Arturo Sandoval i tants d'altres en el terreny virtual i l'Oscar Martí, el Josep Docet i el Càndid Rodríguez en el terreny físic... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada