Bloc personal,

divendres, 21 de novembre del 2014

Pel·lícules…

Des de finals de maig / principis de juny de 2014 “per culpa” del Marc* que estic anotant les pel·lícules que veig. M’he fet una mena de fitxa en la que hi poso el títol de la pel·lícula, l’any de l’estrena, la imatge de cartell, una valoració del 0 al 5 en estrelles, una valoració resumida en una paraula o frase curta, una explicació més llarga si cal, i acabo amb un copiar i enganxar (filtrat per Google Translate per suposat… ;-)) de la sinopsi de la pel·lícula d’IMDb amb la valoració que en fan.

Només han passat 6 mesos i hi tinc anotades i/o visualitzades 97 pel·lícules!

Ieeep! Poc broma! Això vol dir a més d’una pel·lícula cada 2 dies!

Ja posats, també hi he afegit algunes pel·lícules que tenia comentades amb anterioritat amb el mateix format. Però aquestes no alteren massa aquest número final que ara ha sortit i que, al ritme devora-pel·lícules que porto, deixaré enrera ben aviat…

Aquí deixo el llistat de pel·lícules valorades.


(*) En un moment donat, el Marc no parava de demanar-me que li expliqués històries primer i pel·lícules que hagués vist després. Sempre escoltant amb atenció i visualitzant aquella explicació… ;-) Va arribar un moment que jo no recordava quina era l’última pel·lícula que havia vist i em va semblar un bon moment per anar anotant-les i tenir-ne així un registre personal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada