Bloc personal,

diumenge, 30 de novembre del 2014

El castell ambulant (2004)




[108]

Grata sorpresa!

A mi em va agradar bastant més El viatge de Chihiro (2001) –amb notable diferència–, però aquesta tampoc es queda massa enrera. I el que més greu em sap de tot, és no haver-me’n assabentat abans de l’existència d’aquesta pel·lícula i d’haver-me perdut l’inici. Però això ho arreglarem ràpidament… ;-) De moment, és de molt agrair veure pel·lícules de qualitat sense interrupcions per anuncis, i en aquest cas concret en un doblatge català correcte.

Una història densa de nassos, com correspon a la “mitologia” japonesa, un pèl difícil d’empassar per un nen… que a mi ja m’agrada, però com encara penso com un nen… ;-) L’únic personatge que no m’ha agradat, gràficament, és el noi protagonista perquè és massa manga estereotipat… m’agrada més el barroquisme de la vella/jova… que per altra banda és clavada a les bruixes bessones d’El Viatge de Chihiro



IMDb (8,2):
“Quan una jova insegura és maleïda amb un cos vell per una bruixa rancorosa, la seva única oportunitat de trencar l’encanteri es troba amb un jove mag autoindulgent encara insegur i els seus companys per tornar a casa.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada