Bloc personal,

diumenge, 30 de novembre del 2014

En comunicació “directa” amb Arturo Sandoval…

Estic a Twitter des d’octubre 2009, però no és fins fa poques setmanes que hi estic “començant a jugar” una mica més “seriosament”…

Un dels meus “jocs” preferits és un projecte anomenat #onedayonecover en el que cada dia, de moment durant un any, publico a diverses xarxes socials (Facebook, Twitter i Google+) la imatge de la portada d’un disc que tinc a la meva col·lecció d’iTunes, majoritàriament jazz. Aquí al bloc també n’he fet una menció, encara que sigui per sobre.

Entre els 30 primers #onedayonecover (a hores d’ara ja vaig pel 38/365) hi han, per qüestions d’atzar, dues portades que corresponen a Arturo Sandoval:



He vist que, tot i el poc temps que estic publicant aquestes imatges, ja hi han algunes notificacions de gent que les ha anotat com a favorites. El que m’ha sorprés, i molt, és que el mateix Arturo Sandoval, sí, l’únic, original i irrepetible Arturo Sandoval, en persona, (@sandovalarturo1 a Twitter) ha afegit com a favorites les dues portades en les que surt.

Garratibat m’he quedat! ;-)


Jo, que naturalment no me n’he pogut estar, ja ho he tuitejat (i mentre estic escrivint això, també aquesta menció ha estat afegida com a favorita):


ÚLTIMA HORA: Ara també em segueix a Twitter! :D :D :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada