Bloc personal,

dilluns, 1 de desembre del 2014

Desafío total (2012)




[109]

A mi m’ha agradat molt!

Tot i ser un remake, malgrat tot allò del “segones parts mai fores bones” i encara que a IMDb la qualifiquin pitjor que l’original (6,3 la versió de 2012 i 7,5 la versió de 1990), a mi m’ha agradat molt. I això que l’original la vaig anar a veure-la d’estrena expressament a Barcelona perquè no em podia esperar a veure-la, mesos després, aquí…

Aquesta ja l’havia vist amb anterioritat, però tot i que recordo haver disfrutat amb l’acció, no recordava la trama real de la pel·lícula… jo penso que la millora…



IMDb (6,3):
“Un treballador d’una fàbrica, Douglas Quaid, comença a sospitar que és un espia després que la visitar a Rekall, una empresa que ofereix als seus clients falsos records implantats d’una vida que els agradaria haver portat, surt malament i acaba fugint.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada