Bloc personal,

dimecres, 17 de desembre del 2014

Blade Runner (1982)




[125]

Perfecta!

Mira que he vist vegades aquesta pel·lícula, però em sembla que aquesta vegada és la primera que l’entenc. I si l’entens, et dones compte de la simplesa de la història… ;-)

Sempre he reconegut el mestratge d’aquesta obra d’art, però mai ha estat de les meves pel·lícules preferides… i això que sempre he estat rodejat de gent que no parava d’elogiar-la. A mi, la veritat, sempre m’ha semblat una mica “pesadeta”… excessívament barroca i recargolada. Però ara em dono compte que em fixava en els detalls i no havia entés el fil conductor de la història.



IMDb (8,2):
“Un Blade Runner ha de perseguir i intentar posar fi a quatre replicants que han robat una nau a l’espai i han tornat a la Terra per trobar al seu creador.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada