Bloc personal,

dissabte, 15 de novembre del 2014

Algú se’n recorda del “Esto sólo lo arreglamos entre todos”?

‘Qui dia passa any empeny’ o ‘quién te ha visto y quién te ve’

Doncs ara m’ha vingut al cap aquella “gran” iniciativa de 2010 amb cares molt populars (Andreu Buenafuente, Michael Robinson, Jordi Évole, Angels Barceló, Ferrán Adriá i Pau Gasol, entre altres) colpejant-se el pit entonant un mea culpa per tal de sortir d’una crisi que, en aquell moment, s’autoanomenava la crisi de 2008-2010… ;-)

Què cool s’era si n’eres conscient… Repeteixo: ‘quién te ha visto y quién te ve’!

El web .org òbviament ja no existeix (només el .com), però gràcies a Dèu encara hi han referències a la Wikipedia (en castellà) i penjats a YouTube els vídeos donant testimoni de tal ‘mamarrachada’ en el que, en un moment o altre, fins i tot ens vam arribar a creure… Jo m’ho vaig creure i fins i tot ho vaig compartir!



Amb la perspectiva que dóna el temps ara ho puc dir: PALLASSOS TOTS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada