Bloc personal,

dilluns, 5 de març del 2018

El barrio de la luz (2005)




Inio Asano (guió, dibuix, tinta i color)
(Hikari no Machi - City of Lights)

[ Manga seinen, slice of life ] (ed. 2017)
Norma Editorial



[91]

Aquest és l’Asano que conec i m’agrada… un poeta!

Històries curtes amb un fil conductor comú publicades entre abril de 2004 i gener de 2005. Estan totes relacionades i al final donen la volta. L’única història que no m’ha acabat de fer el pes és l’última on se li va una mica l’olla, o potser no acabo d’entendre què vol dir. El que vol dir, potser sí està clar, però la manera d’explicar-ho és la que no em convenç. Per la resta a mi m’encanta. És capaç de fer poesia visual amb les imatges i les històries.



Whakoom:
“Els veïns del Barri de la Llum poden semblar persones qualsevol, com tu i com jo. I en certa manera ho són. No obstant això, si mires a través dels ulls d’Inio Asano, les seves històries resultaran ser més commovedores i úniques del que a priori pot semblar. Un altre genial recopilatori d’històries curtes de l’autor que millor capta les inquietuds de les noves generacions.”






4 capítols (dividits en parts) + pròleg + epíleg - 264 pàg. b/n + cobertes (rústica) + sobrecobertes (plastificades + vernís UVI) - 130 x 182 mm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada