Bloc personal,

dimarts, 20 de març del 2018

Bride Stories 3 (2011)

[93]

Valoració


Fitxa tècnica

  • Manga Taishō 2014

Kaoru Mori (guió, dibuix i tinta)
(Otoyomegatari - A Bride’s Story)

[ Manga, seinen, slice of life ] (ed. 2014)
Norma Editorial

6 capítols (12-17) (+ 1 extra) - 208 pàg. b/n + cobertes (rústica) + sobrecobertes (plastificades brillo) - 115 x 175 mm (12 mm gruix)

Sinopsi

Whakoom:
“Després de passar una temporada com a membre honorari de la família Ayhan, el jove britànic que vivia amb ells decideix abandonar-los per continuar els seus estudis. Durant el seu viatge per les estepes d’Àsia central, Smith aprèn més sobre la cultura i costums de les tribus nòmades… i també sobre els seus fascinants dones.”

Crítica

M’ha agradat molt!

No sé si és perquè vinc de veure coses que no m’han acabat d’agradar del tot o perquè he vist que la història i el dibuix han millorat moltíssim des del començament, però el cas és que aquest tercer volum està magnífic. Me l’he empassat d’una sentada! I això que és dens de nassos. Detall en el dibuix i història ben elaborada. Chapeau!

A més, aquest tercer volum em va costar trobar-lo. Havia comprat per Amazon els volums 4, 5 i 6 però el tercer no l’havia pogut comprar perquè, segons sembla estava exhaurit. Però un d’aquells dies que vaig anar per Barcelona, vaig aprofitar per passar-me per la botiga de Norma Comics i el vaig aconseguir. Per cert, Déu n’hi do el canvi de la botiga respecte el que jo havia vist a la dècada de 1980 quan hi havia anat per última vegada. És clar… són trenta-cinc anys de diferència.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada