Bloc personal,

dijous, 28 d’abril del 2022

Fruits Basket: Prelude (2022)

[1144]

Valoració



Fitxa tècnica

Direcció: Yoshihide Ibata
Guió: Taku Kishimoto, Natsuki Takaya (manga)
Música: Masaru Yokoyama
Estudi: TMS/8PAN
Veus de doblatge: Manaka Iwami, Laura Bailey, Nobunaga Shimazaki

[ Animació, comèdia romàntica, drama, slice of life, sobrenatural, shōjo ] 1h 28min

Sinopsi

IMDb (9,1):
“Basat en el manga serialitzat Fruits Basket de Natsuki Takaya, se centra en els pares de la Tohru Honda, acompanyat d'un episodi resum de la sèrie d'anime, narrat pel Kyo, i una història d'anime totalment nova sobre Tohru i Kyo, ambientada després de la sèrie.”

Crítica

Un “refregit” amb gust a recremat…

El mateix equip productiu de la sèrie de 2019-21 per explicar-ne un resum recopilatori i afegir alguna història extra. No té la força ni malícia de la sèrie. Tot és més happy flower tal i com caldria esperar originalment en la sèrie. La pel·lícula no està malament: és correcte. El que surt del normal és la sèrie que és molt bona.

Qui no hagi vist la sèrie és impossible que entengui mínimament res. El ritme es trenca i tot perd sentit. Tot allò que era bo a la sèrie, ara ho té en contra.

La història queda en un drama romàntic en comptes de la comèdia romàntica de la sèrie (amb tocs melodramàtics i sobrenaturals). La primera part és el clímax de la declaració d’amor entre el Kyo i la Tohru de la tercera temporada, omentent tot el melodrama i la pressió d’Akito.

En la segona part, la nova, coneixem la joventut de la mare de la Tohru, el moment que va conèixer el seu pare, quan la van tenir, la mort del pare i la posterior depressió provocada per la pèrdua, o sigui els primers anys de la Tohru, però enfocant-se en la mare. Hi ha algun moment que aprofitant alguna escena de la sèrie, però és pràcticament tot nou.

I finalment, en l’acomidament, una visió del Kyo y la Tohru treballant i vivint junts, un any després de la història mostrada a la sèrie.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada