Bloc personal,

dimarts, 26 de setembre del 2023

Suki na Ko ga Megane wo Wasureta (2023) S01
(The Girl I Like Forgot Her Glasses)

[416]

Valoració



Fitxa tècnica

Direcció: Susumu Kudo, Katsumasa Yokomine
Guió: Tamazo Yanagi (manga: Koume Fujichika)
Música: Jimmy Thumb P
Estudi: GoHands
Veus de doblatge: Masahiro Itō, Shion Wakayama, Ryōhei Kimura
Emissió: 04/07/23 - 26/09/23
Títol original: 好きな子がめがねを忘れた

[ Animació, comèdia romàntica, shōnen ] 13 capítols de 22 min.
Wikipedia   |   MyAnimeList (7,14) (28.801)

Sinopsi

IMDb (6,8) (234):
“Un escolar està enamorat de la seva companya d'escola miop. S'acostarà prou perquè ella vegi els seus sentiments?”

Crítica

Al principi semblava més interessant… perd pistonada a mida que passen els capítols… repetitiu fins l’avorriment…

Basada en un manga shōnen de Koume Fujichika actualment en publicació des de 2018 amb un total de 11 volums.

Realment semblava una sèrie que donaria molt de joc, veient l’opening i les imatges de recurs d’exteriors de l’escola en plans forçats amb molts personatges animats, però finalment ha quedat en un no res.

Onzena sèrie (11 de 19) d’anime finalitzada de la temporada estiu 2023.

Llistat per ordre de valoracions d’animes de la temporada estiu 2023

5/5
Zom 100: Zombie ni Naru made ni Shitai 100 no Koto (2023) S01
Zom 100: Bucket List of the Dead

5/5
Watashi no Shiawase na Kekkon (2023) S01
My Happy Marriage

4/5
Ōoku (2023) S01 (ONA)
Ōoku: The Inner Chambers

4/5
Niehime to Kemono no Ō (2023) S01
(temporada doble; continuació)
Sacrificial Princess and the King of Beasts

4/5
Mononogatari (2023) S02
Malevolent Spirits: Mononogatari

4/5
Undead Girl Murder Farce (2023) S01
Undead Murder Farce

4/5
Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantane (2023) S01
 

4/5
Jujutsu Kaisen (2023) S02
 

4/5
Dark Gathering (2023) S01
(temporada doble; primera meitat)
 

4/5
Shinigami Bocchan to Kuro Maid (2023) S02
The Duke of Death and His Maid

4/5
Sugar Apple Fairy Tale (2023) S01 Part 2
 

4/5
Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu (2023) S01
The Masterful Cat Is Depressed Again Today

3/5
Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu (2023) S02 Part 1
Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

3/5
Suki na Ko ga Megane wo Wasureta (2023) S01
The Girl I Like Forgot Her Glasses

3/5
Yami Shibai (2023) S11
Yamishibai: Japanese Ghost Stories (Theater of Darkness)

3/5
Ayakashi Triangle (2023) S01
 

2/5
Horimiya –piece– (2023) S02
Horimiya: The Missing Pieces

2/5
Masamune-kun no Revenge R (2023) S02
Masamune-kun's Revenge R

1/5
Yumemiru Danshi wa Genjitsushugisha (2023) S01
The Dreaming Boy is a Realist



Resum (amb espòilers)

El Kaede Komura està enamorat. Després d'haver estat assegut al costat de l'Ai Mie amb cap aire durant els últims tres dies, Komura no pot evitar sentir-se atret pel seu company de classe amb ulleres. Tot i que encara no ha tingut una conversa adequada amb la Mie, Komura somia amb el dia en què mirarà cap al seu camí.

Un dia, Komura s'adona que la seva companya de seient no porta les seves ulleres, i s'entén preguntant a la Mie que les va oblidar i que té tendència a fer-ho. Quan veu la seva lluita, un Komura preocupat s'encarrega d'ajudar el seu enamorat. A mesura que el nen ofereix la seva ajuda a la Mie dia a dia, les seves raons per perdre constantment les ulleres evolucionen lentament a partir de la resposta que va donar inicialment.

==

1.- La noia que m'agrada va oblidar les ulleres.

2.- La noia que m'agrada em va demanar de sortir.

3.- La noia que m'agrada va recollir una carta d'amor.

4.- Vaig triar un parell d'ulleres per a la noia que m'agrada.

5.- Em vaig trobar amb la noia que m'agrada el dia de Sant Valentí.

6.- La noia que m'agrada i vaig donar la benvinguda al nou trimestre escolar.

7.- Vaig portar a casa les ulleres de la noia que m'agraden.

8.- La noia que m'agrada i vaig veure una confessió junts.

9.- Vaig anar d'excursió amb la noia que m'agrada.

10.- La noia que m'agrada tenia una petició.

11.- El dia de la Festa Cultural, La noia que m'agrada i jo…

12.- Volia practicar la cuina amb la noia que m'agrada.

13.- La noia que m'agrada i vaig fer una promesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada