Bloc personal,

divendres, 4 de febrer del 2022

Metamorfosis BL - 3 (2019)

[278]

Valoració



Fitxa tècnica

Kaori Tsurutani (guió, dibuix i tinta)
(Metamorphose no engawa - BL Metamorphosis)

[ Manga seinen, slice of life ] (ed. 2021)
Norma Editorial

10 capítols (21-30) + vinyetes extra - 144 pàgines b/n - 148 x 210 mm

Sinopsi

Whakoom:
“Una amistat d’allò més curiosa, originada per l’amor al BL… L’amistat entre la Yuki, una dona gran que acaba de descobrir el manga BL, i l’adolescent Urara, que l’ajuda a navegar aquest nou món, avança amb pas lent però segur malgrat les diferències generacionals. I aviat hi haurà una nova convenció…”

Crítica

Em continua entretenint i és molt lleuger de llegir…

Si esperes grans desenvolupaments de la trama, pot ser decepcionant, però penso que és un error esperar res d’un slice of life. T’has de deixar atrapar pels petits detalls quotidians i deixar-te portar. Està més que correcte. A mi m’agrada!

Sí és veritat que hi ha alguna cosa que no està ben explicada, algun petit detall que queda massa a l’aire i has de suposar més del compte, però em sembla perfectament assumible.

També hi ha alguna cagadeta editorial remarcable com, per exemple, el text de la contraportada ‘decorant’ la imatge d’uns plats. Tres línies molt curtes i han de tallar una paraula! A la contraportada? Això sí que no! Maquetador a la cadira elèctrica!

Ara que he agafat dos volums de la biblioteca al mateix temps, he vist que en les cobertes algú ha fotut la pota fins els fons. El tipus de paper de la coberta, tot i ser similar, és diferent. És un paper texturat i el volum 3 té una textura diferent de la del volum 4. Ara que jo mateix estic escrivint aquestes línies, em sona haver llegit algun tuit queixant-se justament d’això…

He agafat el manga un dimecres al vespre i ara, divendres, veig que ja el tenen reservat per quan el torni. Aquest i el volum 4. Això és que interessa a més gent… Encara no he llegit el volum 4, però no m’esperaré per tornar aquest volum 3; ara mateix el torno!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada