Bloc personal,

dijous, 11 de novembre del 2021

Sunny - vol. 1 (2011)

[163]

Valoració



Fitxa tècnica

Taiyô Matsumoto (guió, dibuix, tinta i color)
(Sunny - Sunny)

[ Manga seinen ] (ed. 2017)
ECC

6 capítols (1-6) - 216 pàgines - 150 x 210 mm

Sinopsi

Whakoom:
“Ambientada en una casa d'acollida, Sunny ofereix una visió peculiar del món: la d'un grup de nens molt especials, abandonats o obligats per les circumstàncies a estar lluny de les seves famílies. Imaginatius, inquiets i brètols, però també nostàlgics i inevitablement marcats per les circumstàncies, aprofiten cada ocasió que se'ls presenta per jugar al Sunny 1200 situat al jardí del refugi, un vell cotxe convertit en el seu passatemps preferit.”

Crítica

Estupefacte amb aquesta “novetat”!

Aquest autor és un monstre i jo, fins ara, sense conèixer-lo. Més que dibuixant, m’agrada pensar que és un il·lustrador. Cada vinyeta és una obra d’art.

Investigant he vist que té una pel·lícula, Tekkonkinkreet (2006), de la que estic a mig visionat i que també m’està meravellant.

Ara que m’ha agradat tant aquest primer volum, he demanat en prèstec a la biblioteca la resta de volums i me n’he adonat que té sis volums publicats, però a la biblioteca d’aquí només hi ha fins el quatre, per la qual cosa em quedarà la sèrie a mig llegir… però a disfrutar del que es pugui, de moment.


Col·lecció

Sunny - vol. 1 (2011)
Sunny - vol. 2 (2012)
Sunny - vol. 3 (2013)
Sunny - vol. 4 (2013)
Sunny - vol. 5 (2014)
Sunny - vol. 6 (2015)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada