Bloc personal,

diumenge, 28 de novembre del 2021

Rastros de sangre, Vol. 12 (2021)

[201]

Valoració



Fitxa tècnica

Shūzō Oshimi (guió, dibuix i tinta)
(Chi no wadachi - Blood on the Tracks)

[ Seinen, suspens psicològic ]
Tu manga online
Milky Way Ediciones (a dia d’avui, sense data prevista d’impressió a Espanya encara)

10 capítols (99-108) - 256 pàgines b/n - 130 x 180 mm

Sinopsi

Whakoom:
“Comença el judici. Acostumava ser ‘jo mateix’ que la meva mare va empènyer Shigeru des d'un turó. És correcte que desaparegui… En el moment que ho pensava, Seiichi havia d'enterrar-se a si mateix. ‘Vaig empènyer a Shigeru i el vaig matar’. És un ritual per trencar amb la seva mare. Seiichi està empresonat en una casa d’aïllament sense sentir-se culpable. Són dies d’introspecció els que l’esperen.”

Crítica

La mare que em va parir! Quin gir de guió! ;-)

Collons, què interessant! Quina manera d’atrapar-te en una història! Que bé que dibuixa el malparit les escenes desdibuixades!

Ara tinc ganes de saber si el capítol 109 és realment l’últim capítol o “continuarà” com s’anuncia al final…

[ Dubte resolt ]: aquest volum acaba al capítol 108; ara mateix (04/12/21) hi han disponibles dos nous capítols, el 109 i el 110 en els que explica “alguns anys després” (la data que surt al calendari els 04/04/2017; recordem que el protagonista neix el 1981 i el gruix de les accions han passat el 1997, per tant seria “20 anys després”)…


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada